WINTERSWIJK - Goed nieuws vanuit de studio! Dankzij het snelle en harde werk van onze Technische Dienst (TD) is er weer geluid in de ether. Het is op dit moment in ieder geval weer mogelijk om non-stop muziek uit te zenden.
Achter de schermen wordt er nog met man en macht gewerkt om ook de live-uitzendingen weer op te starten. Dit is helaas nu nog niet mogelijk, maar we hopen hier snel een volgende update over te kunnen delen.